آسمان طوفانی

یو پی اس ، باتری یو پی اس :) | متخصص سئو

آسمان طوفانی

یو پی اس ، باتری یو پی اس :) | متخصص سئو

یو پی اس قابل حمل

یو پی اس قابل حمل

یو پی اس های قابل حمل امروزه در بسیاری از موارد دارای مزیت کاربردی هستند. در نقاطی که نیروی انسانی و یا وسایل حمل لازم برای باتری ها ی بزرگ وجود ندارد استفاده از چند یو پی اس کوچکتر بجای یک یو پی اس بزرگ دارای مزیت حمل است.

بعلاوه قابلیت استفاده گردشی با یک یو پی اس استند بای یا کمکی باعث افزایش عمر یو پی اس ها می شود. لازمه اینکار استفاده از یو پی اسهای قابل حمل است.

بطور کلی وزن یو پی اس ها بستگی به مارک آن و طراحی آن و عمدتا باتری ها دارد ولی بطور کلی یو پی اس های زیر ۵۰۰۰ ولت آمپر دارای وزن کمتر از ۱۰ کیلو گرم هستند که توسط یک یا دو نفر نیروی کار قابل حمل و نقل تا فواصل نزدیک می باشند.

بهتر است از یو پی اس های دارای دستک های حمل و نقل و یا محلهای خاص برای غلاب  کردن فریم یو پی اس استفاده شود.

برای یو پی اس های بزرگتر استفاده از سینی چرخدار خیلی توصیه میشود زیرا هم باعث  می شود که یو پی اس بالاتر از سطح زمین قرار گیرد و جریان هوا  باعث افزایش خنک کاری آن می شود و هم آب و رطوبت و گرد و غبار کمتر آنرا کثیف میکند. و در نهایت سینی چرخدار باعث راحتی حمل و نقل آن میشود.

یو پی اس قابل حمل در ایران

در ایران انواع یو پی اس های سبک دسته دار، غلاب دار و انواع سینی چرخدار برای ی پی اس های بزرگتر  ساخته  میشوند. یو پی اس های یونر، یو پی اس زنجان، یو پی اس فاراتل و … طبق سفارش فریمهای با قابلیت حمل بهرت را ارائه میکنند.

در صورتی که استفاده از یو پی اس بزرگ و سنگین مورد نظر باشد، بهتر است حتما از سینی  ستفاده شود و خود یو پی اس در داخل محفظه مخصوص محبوس و نگهداری شود. محفظه نیز باید متخلخل و دارای امکان تهویه باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.