آسمان طوفانی

یو پی اس ، باتری یو پی اس :) | متخصص سئو

آسمان طوفانی

یو پی اس ، باتری یو پی اس :) | متخصص سئو

تغییرات فرکانس و چه زمانی اتفاق می افتد؟

تغییرات فرکانس چیست؟


تغییرات فرکانس چیست؟Reviewed by makelsanco.ir on Jul 29Rating: 5.0تغییرات فرکانس چیست؟ | مکلسانتغییرات فرکانس جریان متناوب (AC) است و باعث تغییرات در کارایی موتورها میشود که در این مقاله به طور کامل توضیح میدهیم

تغییرات فرکانس جریان متناوب (AC) است. فرکانس نزدیک به سرعت چرخش موتور یک ژنراتور ارتباط دارد. فرکانس ژنراتورهای برق در ایالات متحده و سایر کشورها 60 هرتز است و موتور این ژنراتورها در 3600 دور در دقیقه چرخش می یابد. تغییرات در فرکانس می تواند چرخش موتور را تغییر دهد. وقتی این اتفاق می افتد، تغییرات در کارایی موتورها وجود خواهد داشت.

مناطقی که به یک شبکه برق پایدار متصل می شوند معمولا تغییرات فرکانس را تجربه نمی کنند. تغییرفرکانس معمولا به مناطق با استفاده از یک ژنراتور اختصاصی متکی است. تقاضای زیاد برای قدرت وضعیت را بدتر می کند. در حالی که این مشکل قدرت مشترک بر سیستم های کامپیوتری تاثیر نمی گذارد، این تاثیر منفی بر کارایی دستگاه های وابسته به فرکانس پایدار دارد. تغییرات فرکانس مشابه نوسان های ولتاژ همچنین می تواند موجب فلاش نور شود.


این تغییر فرکانس ممکن است چرخش موتورها را سریعتر یا کندتر کند، زیرا آنها باید با فرکانس ورودی برق مطابقت داشته باشند. این باعث می شود که موتورها ناکارآمد شوند. این نیز ممکن است موتورها را در طول زمان گرم کند و منجر به شکست تدریجی موتور شود. ممکن است بعضی از موارد نادر زمانی اتفاق بیفتد که قطع برق ناشی از تغییرات فرکانس اتفاق می افتد.

برای مقابله با تغییر فرکانس، لازم است همه منابع قدرت را بررسی کنید. پس از ارزیابی منابع انرژی، مهم است که تعمیرات یا اصلاحات لازم انجام شود و در صورت نیاز آنها را جایگزین کنید. ممکن است لازم باشد بارهای حساس را برای مدیریت این مسئله قدرت مشترک نیز بارگیری کنید. استفاده از یک سیستم منبع تغذیه اضطراری (UPS) و یک تهویه مطبوع میتواند اثرات تغییر فرکانس را کاهش دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.